tirsdag den 8. december 2009

R U D E

Har fornylig stiftet bekendtskab med hjemmesiden RUDE.dk, som har nogle super fine ting og så til gode priser. Der er en god blanding af lækre basisvarer og nye trends.

Jeg hapsede disse items:



Neglelakken er i en virkelig dejlig pudder/nude-agtig farve, og jeg er sikker på, at den kommer til at blive en god følgesvend i det næste lange stykke tid. Halskæden var virkelig et kup, den er så rå og feminin på samme tid, og den er lige mig. Det eneste minus er dog, at den har en tendens til rigtig gerne at ville vende sig, men det lever jeg med! Ej, og så lige et lille øv, købte den for en lille uge siden, og den er nu til halv pris! :( Jeg kan jo godt lide at spare penge, især i en dyr måned som december! Men så er tippet da hermed givet videre.. :)

God aften, herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar