mandag den 25. januar 2010

B U Y

Stod og skulle til en indflytterfest hos en veninde lørdag aften, og jeg syntes ligesom, at jeg trængte til noget nyt at tage på. Bedsteveninden og jeg havde hele dagen sammen, så vi tog op i byen kiggede os lidt omkring. Og udover en latte, indflyttergave og alkohol kom denne basse med hjem fra den lokale tøjpusher! - En højtaljet nederdel fra Ganni, som er denim blå med guld nitter, lynlås og slids bagpå. OG sat ned fra 1000 til 500!!! Love it!



:: Og så lige et lettere ømt billede af mig og nederdel i aktion lørdag aften! Det var en våd fest, men virkelig en af de bedste byture længe, selvom vi aldrig nåede længere end til sofaen kl. 05.00 om morgenen! Tak til alle de dejlige mennesker for en fantastisk aften!

Endte ud med at sætte en hvid tank top top under, bare ben, røde negle, guldsmykker og et par gladiator stilletter. :)
 
Jeg spørger så bare, hvorfor man i sin brandert altid skal tage kæmpe store herre-sunhedssandaler på og en termojakke, når man skal ud efter "frisk" luft..?? Det gør ikke just ens nøje udvalgte outfit mere feminint og lækkert.... hm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar