tirsdag den 9. februar 2010

M E M Y S E L F A N D I

Når jeg nu alligevel forkæler jer med mine foto-skills (host host), så kan i lige få det her med også, som jeg tog i fredags, da jeg var alene hjemme og hyggede mig med x-factor!
Man bliver vist nok aldrig for gammel til at blande slik for noget nær hundrede kroner, og blive helt høj over, at det alt sammen er mit - MIIIIIIT! ;-)
Der er sgu et eller andet over, at stresse af med sig selv en fredag aften og bare være til.

P.S. Jeg hepper på Thomas, han er for cool! :)

3 kommentarer:

  1. SNYD, når man går på uge 3, uden sukker, slik og sodavand !!!! :-P

    Ih altså ! :-)

    /Linda

    SvarSlet
  2. Det sgu bare super flot! :) Hatten af for dig!! - Og tommelfingeren nedad for min manglende rygrad! :p Ved ikke lige hvor jeg har lagt den sidst, hehe..

    SvarSlet