fredag den 14. august 2009

H & M P Å E N F R E D A G - F O R T S A T

... Altså, hvad er det lige der foregår over hos h&m for tiden. Synes ofte det er svært for mig, at finde mere end et par ting, når jeg surfer rundt i deres netshop. Men men men, nu går jeg jo helt amok.. Tjek lige de her ting også.. Og så STOPPER jeg, for smutter, som sagt, i Djurs nu her, hæ!


Her kommer det:







Selvom det er til gode priser, så må jeg, som sagt, stadig behærske mig, da jeg er lidt af en fattiglus... - En smart fattiglus vel at mærke! :D

3 kommentarer:

  1. Uh - de sko er da bare rigtig fine! Perfekte til efteråret med strømpebukser i.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Ja, de er vildt lækre! Og super detaljer! De vil jo helt klart gøre et hvert outfit bare lidt bedre! :D

    SvarSlet
  3. Åhh jeg har virkelig også overvejet den første kjole meget!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet