tirsdag den 4. august 2009

T O F L U E R M E D E T S M Æ K

Igår må siges at have været én af de bedste dage længe (og så endda den første dag i ferien, det tegner umiddelbart åh så godt):


Tilbragte dagen med frokost, shopping og en masse snak sammen med min gode veninde og kollega Maria!

Havde for et par dage siden forelsket mig i et par ballerinaer med nitter på snuden hos en af de lokale yndlingsbutikker. Dem skulle vi jo i hvert fald ind og have et ekstra kig på, og selvfølgelig lige høre om de havde i en 36. Det havde de (lykke!!!) - første flue!


Men man går jo ikke ind uden lige at tjekke resten af herlighederne ud. Det viste sig at være en klog beslutning, for her finder jeg den mest fantastiske "Carrie" nederdel, som jeg faktisk har ledt efter længe! Plus jeg skal til fødselsdag hos en veninde i Ålborg i weekenden, og outfittet har lagt til grund for mange spekulationer! - Men de er nu lagt på hylden! - Anden flue!



Vil bruge nederdelen i taljen med en hvid tank top under og en høj hæl! Hvorimod ballerinaerne vil passe perfekt til mine nye læderleggings og en feminin overdel!





:: Ballerinaer fra Aitems, nederdel fra Ganni

Ingen kommentarer:

Send en kommentar