tirsdag den 20. oktober 2009

J E G E R H E R S T A D I G !

... Men hold da op hvor er det længe siden! - Hvor har der været mange lækre køb, dejlige, momenter, smukke melodier, forvirrede tanker og store drømme.
Jeg har bare hverken haft tid eller overskud til at holde styr på mit liv og ikke mindst fortælle herom.
Men nu bliver det ligeså stille mørkere, og jeg mærker, at jeg mangler noget, at bruge de hyggelige stearin belyste aftener på.

Så nu er jeg hjemvendt til en verden af blogs og mode, og læser flittigt, næsten på den maniske måde, alle de interessant og inspirerende blogs rundt omkring på det der www.

Som en lille salut, synes jeg lige I skal lytte til denne meget smykke sang fra Bon Iver. - En mand der virkelig forstår, at gøre mig blød i knæene!


:: Bin Iver - Skinny Love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar