tirsdag den 27. oktober 2009

T I D L I G E R E K Ø B (I)

Da der, som sagt, har været en længere pause her fra bloggen, mangler jeg selvfølgelig at dele en masse fine køb med jer, og det vil jeg så småt starte på idag.

Én af de ting, der har været en stor succes i min garderobe har været disse støvler fra S//bar, som simpelthen bare er geniale.
Bruger dem især til skinny jeans, men sætter ofte feminine og lette overdele til for at look'et ikke bliver for råt. Synes derfor også godt om, at de er lidt mere feminine end Dr. Martins, men stadig bibeholder det lidt rå herrelook.



:: Støvle fra S//bar til 400,-

Min stil er altså en afbalanceret blanding af råt og feminint, som afspejler min personlighed rigtig godt. Er i øjeblikket super glad for slidte/skinny jeans, nitter, grove støvler og strik, striber og læder - Men også for florlette og oversize overdele, pudder, pailletter og høje gladiatorhæle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar